من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۰آبان

دانلود سریال دوپسیک Dopesick 2021 با زیرنویس فارسی

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ب.ظ

مشاهده رایگان سریال دوپسیک

دانلود مینی سریال Dopesick 2021 با زیرنویس فارسی همراه

مشاهده رایگان جدیدترین سریال های خارجی

 

محصول: آمریکا

8.4/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: درام

زبان: زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: N/A

بازیگران: Michael Keaton, Peter Sarsgaard, Will Poulter

جوایز دریافتی: N/A

سال ساخت: 2021–

گروه سنی: N/A

خلاصه داستان: این سریال بینندگان را به مرکز مبارزه آمریکا با اعتیاد به مواد مخدر می برد ، از اتاق های هیئت مدیره پردو فارما ، تا یک جامعه معدنی ویرجینیا ، تا راهروهای DEA…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی