من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۳۰آبان

دانلود فیلم ویپلش Whiplash 2014 با زیرنویس فارسی

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۰۶ ق.ظ

مشاهده رایگان فیلم ویپلش

مشاهده رایگان بروزترین فیلم های خارجی

 

محصول: آمریکا

8.5/10:Metacritics:88/100 | Rotten Tomato: 94% | IMDB

ژانر: درام, موسیقی

زبان: زبان اصلی + زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Damien Chazelle

بازیگران: Miles Teller, J.K. Simmons, Paul Reiser, Melissa Benoist

جوایز دریافتی: Won 3 Oscars. Another 91 wins & 144 nominations.

سال ساخت: 2014

‘گروه سنی: نیازمند همراهی والدین برای نوجوانان زیر 17 سال

خلاصه داستان: فیلم ویپلش (Whiplash) اندرو نیمن که نوازنده درام در یک گروه موسیقی است، رویای تبدیل شدن به بهترین درامر دنیا را در سر می‌پروراند و به همین منظور در هنرستان شیفر ثبت‌نام می‌کند و…

دانلود با کیفیت 720

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۳۰
عسل تکاور

فیلم خارجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی