من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۰۶آبان

دانلود سریال مختارنامه

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

دانلود سریال مختارنامه کامل ( 40 قسمت ) با کیفیت عالی HD

مجموعه مختارنامه رو میتوانید با سرعت بالا هم اکنون دریافت کنید.

سریال مختارنامه

 

کارگردان: داوود میرباقری | ژانر: تاریخی سال پخش: 1389 | تعداد قسمت ها: 40

کیفیت های موجود جهت در دانلود در سایت عسل دانلود : HD :mkv | 480 mp4

درباره مختارنامه :

سریال مختارنامه یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که شخصیت اصلی آن ابو اسحاق ثقفی ” مختار ثقفی ” می باشد که به خون خواهی از امام حسین ع و 72 از تن یاران با وفایش بر می خیزد و در سال 66 هجری قیام خود را آشکار می کند و موفق میشود قاتلین اهل بیت پیامبر را قصاص کند.کیان ایرانی نیز در این راه مختار را همراهی و کمک میکند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی