من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۱۳آبان

دانلود فیلم هندی دوبله فارسی مسابقه 3 Race 2018

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۴۷ ب.ظ

مشاهده رایگان فیلم مسابقه

فیلم مسابقه

مشاهده رایگان بروزترین فیلم های خارجی

 

محصول : هندوستان ۲۰۱۸

ژانر : هیجان انگیز – اکشن

امتیاز: ۱۰/۲٫۲

مخاطب : بزرگسال

کارگردان:Remo D Souza

بازیگران:Anil Kapoor، Salman Khan، Bobby Deol

خلاصه داستان : خانواده شمشیر سینگ که بزرگترین امپراطوری در تجارت مواد مخدر و اسلحه در خاورمیانه است. این که رهبری خانواده و کل باند را دارد و پسر بزرگشون سکندر سینگ هست و یک خواهر کوچیک دارند بنام سارای ولی…

دانلود با کیفیت 720

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی