من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۰۵مهر

مشاهده رایگان مستند هفت جهان در یک زمین

هفت جهان در یک زمین

مشاهده رایگان مستند

محصول: united kingdom, چین, united states, آلمان, فرانسه

9.4/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: مستند

زبان: دوبله فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: N/A

بازیگران: David Attenborough, Peter Drost

جوایز دریافتی: Won 1 Primetime Emmy. 2 wins & 5 nominations total

سال ساخت: 2019

گروه سنی: نیازمند راهنمایی والدین برای کودکان

خلاصه داستان: میلیون ها سال پیش نیروهای باورنکردنی پوسته زمین را از هم پاشیدند و هفت قاره ما را ایجاد کردند – هر کدام دارای آب و هوای متمایز ، سرزمین متمایز خود و حیات وحش منحصر به فرد خود بودند. از بهشت ​​رنگارنگ آمریکای جنوبی گرفته تا گرمای شدید آفریقا ، Seven Worlds: One Planet به نوبه خود شخصیت واقعی هر قاره را به نمایش می گذارد و فقط …

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۵
عسل تکاور

مستند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی