من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۸شهریور

دانلود شب آهنگی قسمت 22 |قسمت 22 شب آهنگی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ

مشاهده رایگان برنامه شب آهنگی

دانلود قسمت 22 شب آهنگی

مشاهده رایگان بروزترین سریال های ایرانی

نوع سریال:کمدی, تاک شو

محصول :ایران

سال تولید: 1400

تعداد قسمت ها: ..

مجری : حامد آهنگی

خلاصه داستان: شب‌آهنگی برنامه‌ای لذت‌بخش، پر از خنده و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای حامد آهنگی و حضور هنرمندان محبوب کشور است.
این برنامه هیجان‌انگیز در تلاش برای ساختن لحظاتی ناب است.

سریال شب آهنگی را می توان یکی از پربازدیدترین سریال های امروزه شبکه نمایش خانگی تلقی کرد. این سریال به نام حامد آهنگی بوده و از کمدی ترین سریال های سال می باشد.حامد آهنگی کار خود را در صحنه‌های تئاتر شروع کرد و از اوایل دهه نود با اجرای جنگی بامزه در کیش خودش را در عرصه کمدی تثبیت کرد. او مراحل ترقی را یکی یکی طی کرده و حالا با برنامه اختصاصی تاک‌شو شب آهنگی در فیلم‌نت به عنوان مجری برنامه حضور دارد. شب آهنگی از معدود تاک‌شوهایی است که توانسته گلیمش را از آب بیرون بکشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

در این خصوص می توان گفت برنامه شب آهنگی رقیب سرسخت سایر تاکشو های جذاب شبکه نمایش خانگی می باشد. در این برنامه حامد آهنگ توانسته معنای واقعی کمدی را برای بیننده ها به نمایش بگذارد. شما اکنون می توانید با استفاده از لینک های پایین قسمت های این سریال را دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی