من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۵شهریور

دانلود فیلم سرزمین Land 2021 با دوبله فارسی

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۲۲ ب.ظ

مشاهده رایگان فیلم سرزمین 2021

فیلم سرزمین 2021

مشاهده رایگان بروزترین فیلم های خارجی

محصول: آمریکا

6.6/10:Metacritics:62/100 | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: درام

زبان: دوبله فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Robin Wright

بازیگران: Robin Wright, Demián Bichir, Sarah Dawn Pledge, Kim Dickens

جوایز دریافتی: 2 wins & 2 nominations.

سال ساخت: 2021

گروه سنی: نیازمند ملاحظات والدین برای نوجوانان زیر 13 سال

خلاصه داستان: فیلم سرزمین (Land) زندگی یک زن جوان و داغدیده به‌نام ادی ماتیس است که در تلاش است زندگی جدیدی برای خود در خارج از شهر در وایومینگ شروع کند. اما خیلی زود درگیر مشکلات جدیدی می‌شود و سعی می‌کند آن‌ها را برطرف کند و…

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی