من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۰۹شهریور

دانلود فیلم Interstellar 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Interstellar 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا، انگلیس

امتیاز: 10/8.6

ژانر: درام، ماجراجویی، علمی-تخیلی

زبان: زیرنویس فارسی چسبیده + دوبله فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Christopher Nolan

بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain

خلاصه داستان فیلم در میان ستارگان: فیلم میان ستاره ای (Interstellar) بلایای طبیعی، قحطی و خشکسالی آینده زمین را تهدید می کنند. تنها یک راه برای نجات بشر وجود دارد: سفر میان ستاره ای. یک کرم چاله تازه کشف شده دور از منظومه شمسی، به گروهی از فضانوردان اجازه می دهد تا به جایی بروند که هنوز پای هیچ انسانی به آنجا نرسیده است، شاید آنها بتوانند سیاره ای را پیدا کنند که مناسب برای زندگی انسان ها باشد. اما با وقوع اتفاقات غیر قابل پیشبینی نقشه ها بهم می ریزد و…

دانلود با کیفیت 720(دوبله فارسی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی