من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۳۰مرداد

دانلود فیلم Last Letter from Your Lover 2021 با زیرنویس فارسی همراه

دانلود فیلم 2021 Last Letter from Your Lover با زیرنویس فارسی

نوع محتوا: فیلم

محصول: کانادا

N/A/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: درام, عاشقانه

زبان: زبان اصلی + زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Augustine Frizzell

بازیگران: Shailene Woodley, Felicity Jones, Joe Alwyn, Callum Turner

جوایز دریافتی: N/A

سال ساخت: 2021

گروه سنی: N/A

خلاصه داستان: این فیلم در خصوص یک 2 داستان در هم تنیده ، که در گذشته و حال می گذرد ، داستان به در خصوص یک روزنامه نگار جاه طلب است که مصمم است رمز و راز یک عشق ممنوع را در مرکز نامه های عاشقانه مخفی از سال 1965 حل کند

دانلود با کیفیت 720(زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود فیلم 2021

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی