من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۶مرداد

دانلود سریال ایرانی آنها

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی آنها

نوع فیلم: ترسناک، درام، اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1400

کارگردان : حسین سهیلی زاده

بازیگران: محمد بحرانی ، لیندا کیانی ، آناهیتا افشار ، نازنین فلاحی ، مجتبی پیرزاد ، پردیس احمدیه ، نورا هاشمی ، شیرین اسماعیلی ، حسام محمودی، علیرضا جلالی تبار ، نیما رئیسی ، علیرضا کمالی ، نوید لایقی ، نازنین فلاحی ، عرفان ابراهیمی و دیبا زاهدی

کیفیت: BluRay 1080p

خلاصه داستان: در خلاصهٔ داستان این سریال آمده‌است: جایی در تاریکی وجود دارد که ما درباره‌اش نمی‌دانیم، جایی که آن‌ها ما را نظاره می‌کنند.

دانلود سریال ایرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی