من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۵مرداد

دانلود فیلم Merlin Part 2 1998 با زیرنویس فارسی جسبیده

دانلود فیلم 1998 Part 2 با زیرنویس فارسی

نوع محتوا: فیلم

محصول: n/a

7.2/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: اکشن, ماجراجویی, درام, تخیلی, عاشقانه

زبان: زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Steve Barron

بازیگران: Sam Neill, Helena Bonham Carter, John Gielgud, Rutger Hauer

جوایز دریافتی: N/A

سال ساخت: 1998

گروه سنی: N/A

خلاصه داستان: این فیلم ادامه قسمت اول است و سعی دارد تا همان داستان در عصر تاریکی ، مرلین جادوگر خود را در مخالفت با ملکه ماب و هم گروهانش می یابد را ادامه دهد اما همچنان مرلین درگیر جادوهای سیاه است و باید کملوت را از این تباهی نجات دهد و حکومتی زیبا را بسازد

دانلود با کیفیت 720(زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود فیلم اکشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی