من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۴مرداد

دانلود فیلم Malignant 2021 کاران مووی

دانلود فیلم 2021 Malignant با زیرنویس فارسی

نوع محتوا: فیلم

محصول: united states

 IMDB

ژانر: ترسناک, دلهره آور

زبان: زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: James Wan

بازیگران: Annabelle Wallis, Maddie Hasson, George Young

جوایز دریافتی: N/A

سال ساخت: 2021

گروه سنی: نیازمند همراهی والدین برای نوجوانان زیر 17 سال

خلاصه داستان: مدیسون با تصورات تکان دهنده ای از قتل های وحشتناک فلج می شود و با کشف اینکه این رویاهای بیدار در واقع واقعیت های وحشتناکی هستند ، عذاب او بدتر می شود…

دانلود فیلم ترسناک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی