من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۲مرداد

دانلود فیلم آنت Annette 2021 با زیرنویس فارسی

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۳ ق.ظ

دانلود فیلم Annette 2021 با زیرنویس فارسی همراه

دانلود فیلم 2021 Annette با زیرنویس فارسی

نوع محتوا: فیلم

محصول: فرانسه, mexico, آمریکا, switzerland, belgium, japan, آلمان

N/A/10:Metacritics: | Rotten Tomato: | IMDB

ژانر: درام, موزیکال

زبان: زیرنویس فارسی

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Leos Carax

بازیگران: Adam Driver, Marion Cotillard, Simon Helberg, Rila Fukushima

جوایز دریافتی: 1 nomination.

سال ساخت: 2021

گروه سنی: نیازمند همراهی والدین برای نوجوانان زیر 17 سال

خلاصه داستان: یک کمدین استندآپ و همسر خواننده اپرا وی یک دختر 2 ساله با هدیه ای شگفت آور دارند…

دانلود فیلم خارجی جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی