من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۲۰مرداد

فیلم یک مکان ساکت 2 (ساکت بخش) به کاگردانی جان کرازینسکی با موضوعی ترسناک است.

یک مکان ساکن

ژانر : هیجان انگیز – ترسناک

کارگردان : John Krasinski

بازیگران: Cillian Murphy, Emily Blunt, Noah Jupe

داستان:

به دنبال وقایع در خانه ، خانواده ابوت اکنون با وحشت دنیای بیرون روبرو هستند. آنها مجبور به جستجوی ناشناخته ها می شوند ، آنها متوجه می شوند موجوداتی که با صدا شکار می کنند تنها تهدیدهایی نیستند که فراتر از مسیر ماسه کمین کرده اند.

نقد A Quiet Place Part II :

....... و اگر از اولین مورد لذت بردید ، مطمئناً از این یکی نیز لذت خواهید برد.

بیشتر دنباله هایی که شکست می خورند این کار را انجام می دهند ، زیرا قدرت های تصور می کنند مخاطب به سادگی بیشتر همان چیزی را که در نسخه اصلی وجود دارد می خواهد. افراد بدتر ، انفجارهای بیشتر ، خیلی بیشتر از همه چیز. به جز داستان و عمق و توسعه شخصیت.

خوشبختانه A Quiet Place II در این دام نمی افتد. تقریباً از همان جایی که متوقف شده شروع می شود. درست در همان نقطه ، جایی که ما مایل بودیم بیشتر در فیلم اول ببینیم. سپس به سادگی و به طور م onثر روی نسخه اصلی گسترش می یابد.

به طور کلی ، من آن را به عنوان قسمت اول خوب ارزیابی می کنم ، اگر نه در جاهایی بهتر. اگر اصلاً ایرادی داشته باشد ، در زمان اجرا است که IMHO کمی کوتاه است. ما قطعاً می خواستیم چیزهای بیشتری ببینیم و چه کسی می داند ، شاید سومی وجود داشته باشد؟ بیایید امیدوار باشیم.

A Quiet Place Part II 2020

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی