من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۱۸مرداد

فیلم خارجی جدید جوخه انتحاری به کارگردانی جمیز گان است.

جوخه انتحاری

 

کارگردان: James Gunn

بازیگران: Margot Robbie, Joel Kinnaman, Taika Waititi, Sylvester Stallone

خلاصه داستان:

Supervillains Harley Quinn ، Bloodsport ، Peacemaker و مجموعه ای از افراد منفی در زندان Belle Reve به گروه فوق العاده مخفی و فوق العاده سایه می پیوندند ، زیرا در جزیره دور افتاده و دشمن کورتو مالتا رها می شوند.

دانلود فیلم خارجی جدید

نقد:

به یاد دارم که انگار دیروز ناامیدی کامل من در سال 2016 بود ، زمانی که بلیط های خود را برای تماشای Suicide Squad خریدم. از دیوید آیر متنفر نیستید ، استودیوها قطعاً حداکثر فیلمش را دخالت می کردند ، من دوست دارم نسخه او را ببینم اما با این وجود ، چیزی که بدست آوردیم یک فیلم وحشتناک بود. چیزی که احتمالاً یکی از بزرگترین فیلم های کمیک تمام دوران است. این فیلم بسیار توپ دار ، خشن و پر از قلب است. شخصیت ها آب نبات چشم هستند و من بسیار خوشحالم که جیمز گان آنچه را که در نسخه اصلی کار می کرد حفظ کرد. چون فیلم بدی بود اما فیلم های خوبی در آن بود. این فیلم جیمز واقعاً به فیلم دیوید آیرس احترام می گذارد و کار خود را حفظ می کند و در عین حال به آنچه باید انجام شود می چسبد. رتبه بندی مورد نیاز بود ، همچنین خوشحالم که استودیو به آن اعتراف کرد. من از دیدن استودیوهایی که دارای رتبه PG-13 هستند بسیار خسته شده ام تا بتوانند بازدید بیشتری داشته باشند. مثل cmon حالا ، لطفاً یک جفت بزرگ کنید. سونی این کار را با Venom و انواع دیگر نمونه های استودیوهایی که از رتبه بندی می ترسند انجام می دهد ... من فکر می کنم از زمانی که برادران جوکر وارنر کشف کرده اند که می توانند شماره های یکسانی را بدون در نظر گرفتن بیشتر دریافت کنند ، سپس Birds Of Prey اتفاق افتاد ، که من هم لذت برد اما نکته من این است که همه اینها منجر به این فیلم در اینجا شد. بنابراین ، مجدداً به برادران وارنر برای رتبه امتیاز می دهیم !!! در وهله اول ، اکشن عالی است و پیچ و تاب ها حتی باشکوه تر هستند. کمدی SPOT ON است و در مواقع لزوم به کار می افتد ، استفاده از کمدی تاریک و تعادل در توسعه شخصیت آنقدر خوب انجام می شود که احساس نمی شود بی جا باشد یا یکی بر دیگری تسلط پیدا کند. BloodSport این فیلم را دارد ، بازی او برای من فریاد می زد ویل اسمیت (یعنی این نقش به نظر می رسد که برای او ساخته شده است زیرا او نیز دارای مشکلات دختری بود) اما باید بگویم ادریس البا بیش از ویل اسمیت روی من کار کرد. عملکرد او عالی است و او شیمی شگفت انگیزی با شخصیت دیگری دارد و فقط احساس خاصی می کند. مرد پولکا کاملاً خنده دار بود اما در دهانم طعم تلخ و شیرینی به من داد ، اما از نظر خوب. تماشای King Shark یک شگفت انگیز برای تماشای روی صفحه بود. صلح طلب هم عالی بود حالا منظور من از عالی بودن اهمیت ، عملکرد و نقش آنها در فیلم است. برخی از این شخصیت ها مانند توانایی نیستند ... توجه داشته باشید ... و برخی از اتفاقات در طول رویدادها رخ می دهد و باعث می شود شخصیت ها را بیشتر دوست نداشته باشید و این جایی است که این فیلم می درخشد. بسیار غیرقابل پیش بینی است. و وقتی احساس می کنید فکر می کنید می دانید فیلم به کجا می رود ، فرش را به سختی از زیر شما بیرون می کشد. سواری بسیار لذت بخش. وقتی تموم شد میخواستم دوباره ببینمش.

دانلود با کیفیت 720p

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی