من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۱۲ارديبهشت

دانلود سریال برادر جان

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ق.ظ

دانلود سریال برادر جان با کیفیت ۱۰۸۰p , 720p با حجم کم

دانلود سریال ایرانی برادر جان ( تمامی قسمت ها ) با لینک مستقیم

دانلود سریال برادر جان

خلاصه داستان : داستان این سریال با یک مضمونی اجتماعی مذهبی است که در مورد حق الناس است..پسر خانواده بعد از از دست دادن پدرش میخواهد دین های او را ادا کند….

بازیگران سریال برادر جان :

علی نصیریان – کامران تفتی – افرین عبیسی – سعید چنگیزیان – سجاد افشاریان – جلیل فرجاد – حسن پورشیرازی – مارال فرجاد – شیوا ابراهیمی – نسیم ادبی – حسام منظور – محبوبه صادقی

اینفوگرافی سریال برادر جان :

نوع : سریال | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی – مذهبی | کارگردان : محمدرضا آهنج | نویسنده : سعید نعمت الله | زمان پخش : ماه مبارک رمضان | شبکه پخش : شبکه سه سیما

تصاویر سریال برادر جان

برادر جان دانلود سریال برادر جان با لینک مستقیم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
عسل تکاور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی