من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۱۷دی

دانلود قسمت دوازدهم سریال ممنوعه با لینک مستقیم و کیفیت عالی ۱۰۸۰p

سریال ممنوعه قسمت 12 با کیفیت عالی

سریال ممنوعه قسمت دوازدهم

خلاصه سریال ممنوعه :

در قسمت یازدهم دیده ایم که سامی بخاطر برکه هرکاری میکند سامی به ترانه زنگ میزند که بیا و پیش برکه به او میگوید که ازدواج ما فقط در شناسنامه بوده است و هیچ چیزی بین ما نبوده است و به او میگوید فقط یک نفر در زندگی منه و اون یک نفر برکس.خسرو و رها با هم دعوا کرده بودن و پروانه که دوست رهاس و تمام کارهایش نقشه بوده برای اینکه از خسرو یک مدرکی بگیرند میره و رها رو نجات میده و خسرو دم در دفتر پروانه رها و پروانه رو با هم میبینه و بعد یواشکی داخل دفتر میره و میبینه این دو با هم هستند و آنچه در قسمت دوزادهم خواهیم دید…..

ستاره های سریال ممنوعه ۱۲ :

میلاد کی مرام – پژمان بازغی – نیلوفر رجایی فر – نیکی کریمی – امیرحسین آرمان – الهه حصاری – هادی حجازی فر – لیلا زارع – آناهیتا درگاهی – نیما شعبان نژاد – مجید مظفری – خاطره اسدی – آتیلا پسیانی

اینفوگرافی سریال ممنوعه :

نوع : سریال | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی – عاشقانه | کارگردان : امیر پورکیان | مدت زمان : 53 دقیقه | زمان پخش : 17 دی | قسمت : 12

آنچه در قسمت دوازده ممنوعه خواهید دید..

نمایشگر ویدیو
00:00
00:34

تصاویر ممنوعه قسمت 12

سریال ممنوعه قسمت 12 میلاد کی مرام در سریال ممنوعه




دانلود فیلم کاتیوشا کامل , دانلود فیلم سینمایی کاتیوشا با کیفیت 1080p

دانلود فیلم ایرانی کاتیوشا با حجم کم و کیفیت HD

 « دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم »

دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم

دانلود فیلم کاتیوشا با لینک مستقیم

بازیگران فیلم کاتیوشا :

لیلا اوتادی – مهران رجبی – خشایار راد – بیژن بنفشه خواه – لیندا کیانی – ارژنگ امیرضلی – قاسم زارع – امیدمنصور فلاح

داستان کاتیوشا :

اگر قرار است در زندگی بتوانم قشنگ زندگی کنم و موفقیت را کسب کنم حتما نباید جوری زندگی کنم که تو میخوای باید ببینم زندگی چطور میگذره یا چه جور میتوانم تلاش کنم…موضوع این فیلم به صورت طنز و خنده دار است و برای همه سنین خوب است و میتوانند این فیلم زیبا را تماشا کنند.

درباره فیلم کاتیوشا :

نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : کمدی | تهیه کننده و کارگردان : علی عطشانی | نویسنده : مهدی علی میرزایی | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1397 |

فیلم کاتیوشا

تیزر فیلم کاتیوشا

نمایشگر ویدیو
00:00
01:09
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی