من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

من فیلم میخوام

من فیلم میخوام | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود رایگان فیلم فیلم کیفیت عالی HD فیلم ایرانی و خارجی سریال رایگان فیلم کمدی فیلم سینمایی من فیلم میخوام.

۱۲آذر

دانلود فیلم کمدی جنجالی تگزاس texas که در دو کشور ایران و پرتغال فیلمبرداری شده و به موضوع داغ فوتبال می پردازد.

لینگ های  تگزاس :  دانلود تگزاس

فیلم ایرانی تگزاس

ستاره های خارجی و ایرانی تگزاس :

سام درخشانی – پژمان جمشیدی – حمید فرخ نژاد – گابریلا پتری، توگان تی شی، آدریانو تولوزا، تیاگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم.

درباره تگزاس :

نوع : سینمایی | ساخت : ایران – زبان فارسی و پرتغالی | موضوع : کمدی | کارگردان : مسعو اطیابی | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1397


نمایشگر ویدیو
00:00
00:59
00:00
02:60

تصاویر فیلم تگزاس

حمید فرخ نژاد در فیلم تگزاس سام درخشانی و پژمان جمشیدی تگزاس

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی